Bestelling geplaatst en nu?
In het kort vertellen we welke stappen wij zetten vanaf bestelmoment tot de bestelling is geleverd.
Zodra je een bestelling plaatst in onze webshop Beest.nl wordt deze door verwerkt in ons systeem, je krijgt per mail van ons een automatische orderbevestiging. Hierop vind je jouw aflevergegevens, het ordernummer van je bestelling en de producten die je hebt besteld.
Is je bestelling direct betaald of is er voor achteraf betalen gekozen, dan gaan wij aan de slag om je bestelling te picken en verzendklaar te maken. Zodra de bestelling verzend klaarstaat krijg de factuur en wordt de bestelling aangemeld bij DPD die alle bestellingen aan einde van de werkdag komt ophalen. Bestellingen voor 15.00 uur geplaatst worden dezelfde dag nog met DPD verzonden en zouden de volgende geleverd moeten worden, echter kan het pakket soms vertraging oplopen bij DPD.
Mochten er toch producten die je hebt besteld die niet op voorraad (heel af en toe kan dit voorkomen doordat er dezelfde producten tegelijk worden besteld) zijn nemen wij meteen via de mail contact met je op, je kunt dan kiezen of het bedrag wordt meteen terug gestort of zodra het product leverbaar is wordt het alsnog geleverd.
Alle bestellingen die wij versturen, zijn voorzien van track en trace van DPD. Op de dag van verzenden krijgt in de avond ook een mail met de track en trace link van DPD zodat je jouw bestelling kunt volgen. Mocht je de mail met de link niet hebben ontvangen, kijk dan eerst in je spam box en neem anders contact met ons op.
Neem contact op zoals jij dat het liefst wilt: [email protected]
Tel: 0031 (0)499-462920