Klachten

Heeft u een klacht of bent u niet tevreden dan horen wij dit graag daar service voor ons erg belangrijk is.

U kunt uw klacht indienen via het contact formulier.
Mocht u een klacht hebben over een specifiek artikel, noteer dan de artikel code.
Zo kunnen wij u snel en op maat helpen.

U kunt dit ook schriftelijk doen:

Vijvercentrum Ekkersrijt
T.a.v. Klantenservice
Ekkersrijt 7418
5692 HK Son

Uw klacht wordt altijd binnen 5 werkdagen beantwoord en/of in behandeling genomen.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Een geschil kan door zowel u als ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

Een klacht over een product, dienst of de service kan ook worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk. www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.